انبه یکی از انواع میوه های گرمسیری است که در کشورهایی مانند هند ، پاکستان ، بنگلادش و … پرورش داده می شود. میوه انبه به جز مصرف خوراکی در صنایع غذایی هم به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید درخت انبه قد بسیار بلندی دارد و ارتفاع آن می تواند تا ۴۰ متر هم برسد. یکی دیگر از عجایب درخت انبه عمر طولانی این درخت است و جالب است بدانید که این درخت تا سن ۳۰۰ سالگی هم می تواند میوه بدهد.

رسیدن میوه انبه بین سه تا شش ماه زمان نیار دارد و میوه های انبه در زمان رسیدن وزنی بین ۵۰۰ گرم تا ۲۵۰۰ گرم وزن دارند. میوه رسیده انبه تنوع رنگی زیادی دارد و با ۴ رنگ قرمز ، زرد ، نارنجی و سبز راهی بازار می شود.

Jujube یا ber، اگر شما می توانید به یاد داشته باشید، یک میوه شیرین و تار است که اغلب در طول جشنواره ماها شیوراتری ارائه شده است. این میوه جادویی با مزایای بهداشتی شگفت انگیز پر شده است. شما به معنای واقعی کلمه می توانید پرخوری بر این گزینه میان وعده سالم برای ارضای هوس شیرین خود را.
ورود این میوه نیز آغاز فصل بهار در هند است. جوانب به طور گسترده ای در سراسر جنوب آسیا کشت می شود. چه بیشتر, ظاهر jujube است تا حدودی شبیه به خرما نخل, و بنابراین آن است که اغلب به عنوان خرما قرمز شناخته می شود, تاریخ چینی, تاریخ کره ای, تاریخ هند در سراسر جهان.


بر در رنگ های مختلف می آید، اسکله خشک است که عمدتا قرمز تیره و یا خالص سیاه و سفید در حالی که بر خام سبز در رنگ است. Jujube میوه های به اندازه جیب، که برخی از مزایای بهداشتی افسانه است. از القای خواب گرفته تا اطمینان از روده سالم، این جوانب های کوچک دوز کاملی از تغذیه هستند.

در اینجا 5 مزایای بهداشتی شگفت انگیز از میوه بر:

کمک می کند تا در بهبود گردش خون:
این میوه های کوچک با مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، منگنز، آهن، و روی پر شده اند. ترکیبی از این مواد معدنی برای حفظ سلامت قلب خوب لازم است. آهن در بهبود شمارش هموگلوبین کمک می کند که به نوبه خود از کم خونی جلوگیری می کند. این مواد معدنی در تنظیم جریان خون در بدن مهم هستند.

پوست درخشانی را فراهم می کند:
Jujubes حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان است که برای برگرداندن اثرات پیری شناخته شده است. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از آسیب سلول جلوگیری می کنند. ویتامین C می تواند شگفتی برای صورت خود را با ارائه درخشش سالم و آکنه رایگان به پوست انجام دهد. از نشانه های اولیه پیری جلوگیری می کند و به روشن شدن و پاکسازی پوست کسل کننده کمک می کند.

خوب برای استخوان های خود را:
جوبه های خشک منبع خوبی از کلسیم، فسفر هستند که به توسعه و حفظ تراکم استخوان کمک می کند. اگر شما کسی که از آرتروز رنج می برند و سپس ber می تواند انتخاب خوبی از میوه. دارای خواص ضد التهابی است که می تواند تسکین و کاهش تورم در مفاصل را فراهم کند.