قرص لاغری ادیوس محصول کشور اسپانیا، ساخت کارخانه (H&R) اسپانیایی است. ادیوس به اسپانیایی به معنی خداحافظ است؛ نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم.

روی جعبه قرص ادیوس به مشتریان گفته می‌شود که این قرص‌های لاغری گیاهی هستند و به روش سنتی و فقط به منظور استفاده به همراه رژیم‌های کالری سوزی ساخته شده اند. آیا واقعا همینطور است؟

عوارض مصرف قرص های لاغری ادیوس

از عوارض قرص‌های لاغری ادیوس می‌توان به سرگیجه، بی حالی، حالت تهوع، تپش قلب، افت فشار خون و سردرد اشاره کرد. عوارض ذکر شده ممکن است از هر 1000 نفر در یک نفر دیده شود.

در صورت ظهور هر کدام از عوارض نام برده شده، باید مصرف داروی لاغری قطع شود و از مصرف دوباره آن جدا خودداری شود. برای اطمینان از عدم واکنش به این داروی لاغری بهتر است با روزی یک عدد و یا روزی نصف قرص شروع کنید و اگر در ادامه علائم عوارض این دارو در شما دیده نشد، به مصرف هر روزه آن اقدام کنید.

موارد منع مصرف قرص لاغری ادیوس

مصرف این دارو در افراد زیر 16 سال و بالای 50 سال، زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. همینطور بیماران قلبی و افرادی که سکته قلبی و مغزی داشته اند، همچنین افرادی که بیماری کبد و کلیه دارند و افراد دارای فشار خون بالا و پایین، مصرف این داروی لاغری توصیه نمی‌شود.

از استفاده همزمان قرص‌های لاغری ادیوس با قرص‌های آسپرین، بیزاکودیل و کلوپیدوگرل و همینطور روغن کرچک و کاسکارا خودداری کنید.

توصیه هایی برای مصرف قرص لاغری ادیوس

  • از آنجا که قرص لاغری ادیوس موجب کم شدن آب بدن می شود، توصیه می شود که همراه آن مقدار زیادی آب بنوشید.
  • بهتر است این قرص همراه با محصولات لبنی مثل ماست و شیر کم چرب و ماست یونانی خورده شود.
  • بهتر است با مصرف این قرص فعالیت بدنی هم داشته باشید و وعده های غذایی خود را کم حجم تر و در دفعات بیشتر میل کنید.

نظرات و دیدگاه های مصرف کنندگان قرص لاغری ادیوس

به طور کلی در وب سایت های نظر سنجی، نظرات درباره قرص‌های لاغری خوب نیست، 41 درصد خریداران و مصرف کنندگان از خرید خود راضی بوده‌اند و با مصرف این قرص ها کاهش وزن داشته اند.

59 درصد مصرف کنندگان این قرص ها نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده اند و از خرید خود راضی نبوده اند و 22 درصد مصرف کنندگان با عوارض قرص لاغری ادیوس دست و پنجه نرم می‌کنند.

متاسفانه موارد تشنج، مشکلات مغزی و معده درد شدید در بین مصرف کنندگان دیده شده است.