اگر شما یکی از ۲,۷۰۰,۰۰۰ آمریکایی ها که اجتناب از گلوتن در رژیم غذایی خود ، نگران نباشید: این به این معنا نیست که شما می توانید غذاهای مورد علاقه مانند کلوچه کدو تنبل را نداشته باشند. شما فقط باید برای پیدا کردن دستور العمل حق. این یکی حاوی یک لیست مواد تشکیل دهنده ساده ، و کلوچه را می توان شلاق و پرتاب در فر در پنج دقیقه تخت.

 

این کلوچه بدون گلوتن کدو تنبل با یک پایه از جو و بادام آرد ساخته شده--که هر دو قلب سالم ، مواد تشکیل دهنده همه کاره در پخت. در همین حال ، پوره کدو تنبل و شیر بادام را مرطوب کلوچه ، و شیرینی طبیعی می آید از عسل ، شکر نیست. بالا آن را با مینی شکلات چیپس--به دلیل duh ، شکلات--و شما به دنبال در یک غذای سبک سقوط خوشمزه که تحت ۱۵۰ کالری است. (بیشتر می خواهم که در آن از آمد ؟ کوئیک فیت سعی کنید این 8 دستور العمل های میان وعده از وبلاگ نویسان مناسب ، و فراموش نکنید که در مورد این هک سالم برای خود را ادویه کدو تنبل.)

 

بدون گلوتن کلوچه کدو تنبل

باعث می شود: 12 کلوچه

 

مواد

 

1 فنجان کدو تنبل خالص

1 1/2 فنجان جو خشک *

1/2 فنجان آرد بادام *

1/2 فنجان عسل

1/2 فنجان شیر بادام (یا شیر از انتخاب)

1/4 فنجان مینی شکلات تراشه *

1 قاشق چای خوری دارچین

1/4 قاشق چایخوری نمک

1/2 قاشق چای خوری پودر پخت

جهت

 

از پیش گرم کردن فر خود را به ۳۵۰ درجه. خط 12 فنجان قلع بشقاب سفالی کوچک با فنجان بشقاب سفالی کوچک.

جو در یک پردازنده غذایی و نبض را تا بیشتر زمین قرار دهید. اضافه کردن در کدو تنبل خالص ، آرد بادام ، عسل ، نمک ، دارچین ، و شیر بادام. نبض تا اغلب صاف است.

اضافه کردن در مینی شکلات چیپس و بکینگ پودر. نبض برای 10 ثانیه.

قاشق خمیر به طور مساوی به فنجان بشقاب سفالی کوچک. پخت برای 17-20 دقیقه ، و یا تا زمانی که یک خلال دندان بیرون می آید از مرکز کلوچه تمیز. اجازه دهید کمی قبل از لذت بردن از سرد.

* در صورتی که بیماری سلیاک و یا هر گونه حساسیت به گلوتن, مطمئن شوید که جو خود را, چیپس شکلات, و آرد بادام گواهی فاقد گلوتن.

 

حقایق تغذیه در هر بشقاب سفالی کوچک: ۱۴۷ کالری, 5g چربی, 1g چربی اشباع شده, 25g کربوهیدرات, 2.4 g فیبر, 15g شکر, 3g g